onsdag 23 juli 2008

Vykort på posten



Fick vykort på posten idag... tydde texten o kom fram till att personen ifråga har skrivit kortet med vänster handen för att man inte ska kunna tyda texten, men jag är ju inte född igår så ja vet ju vem det är ifrån ha ha. Ringde en affär här i hallbserg som säljer sånna kort:) och igår var en man i 30-35 års åldern, Kort kille med keps??? inne i butiken och köpte ett just sådant här vykort, undra vem det kan vara haha... DU ÄR AVSLÖJAD!!!!!!!!!!!!!!! Hon i affären skrattade bara åt hans patetiska drag:) Jag vet ju vad HELA hallsberg tycker om den här djupt, sjuka, alkoliserade,patetiska, mytomanen i fråga är för en person så det känns ju bra:)

funderar på att rama in det fina kortet är ju inte varje dag man får sånna fina känsliga vykort på posten hahaha Hoppas jag får fler:) Syster o barnen var här o fikade nyss i solen så mysigt, simon blev glad för micke hade målat en jätte fin spiderman tavla till honom som han kan ha på sitt nya rum:) Micke gör allt för dom där små barnen:) och jag oxå:) nu ska ja fixa lite här hemma... PÖSS lägge rupp bilder på kortet så ni själv kan läsa vad fint det stod skrivet BLÄÄÄ

5 kommentarer:

miper sa...

Det är ju så patetiskt vad denna person gjort hahaha, kan ju bara skratta åt honom :) big LOSER

Unknown sa...

Jag kan inte förstå vitsen med att sända ett sådant kort?

Är personen psykiskt störd eller?

Har han personlighetsklyvning?

Lider han av taskigt självförtroende?

Har han någonsin lyckats med något i sitt liv?

Vad har han för sjukdom?

Man kan bara skratta åt en sådan patetisk person, han är bara en last för alla i sin omgivning och samhället i stort..

Är han en parasit?

Kia sa...

Haha, ja som jag sagt! Jag ska köpa ett likadant och skicka tillbaka till honom. Detta är ju bara skrattretande alltså! Du är bäst ju..kram

velvetmyrrah sa...

Ha ha ha fan vad stört! Det blir ju bara komiskt, fattar inte denna personen det?
ta inte åt dig *krama om*

Mimmi sa...

Tack för alla fina kommenterer=)älskar er mina vänner