tisdag 15 juli 2008

oskuld


Tisdag idag den 15 juli... känns väl sådär idag lite depp tyvärr, men försöker ge fan i att deppa ihop:) Jag har det bra lixom.!!!


Idag har inte hänt så mycket egentligen, fint väder ute men har ingen lust att gå ut i solen idag, tänkte grejja lite hemma idag. Så som vanligt när jag ska fixa här hemma så fastnar jag vid datorn:) så varför inte skapa en blogg?? många av mina vänner har ju bloggar som jag läser regelbundet så NU skapar jag en egen jag oxå:) är ju som sagt oskuld på detta området, men man lär sig fort:) Fick ett trevligt samtal på telefonen nyss :) sånt gör mig glad... Tanx. plus min underbara Tinka hon som guidade mig till bloggspot:) Love you honey... åter kommer senare.. har typ inget mer att skriva nu:) //mouse

2 kommentarer:

Kia sa...

Det där gick ju kanon...inte behövde du mycket hjälp av mig;)
Vad tråkigt att du är lite deppad idag, jag hoppas det är bättre imorgon.

Kram gumman

Mimmi sa...

Ja men det går över går ju upp o ner=) tack för min förtsa kommentar=) puss