tisdag 15 juli 2008

Flytta?



Jag är så himla sugen på att flytta, har vart det länge nu..... Orkar inte bo kvar här är ett evigt tjat från VISSA grannar:( tror visst jag är någon alltiallo till dom:(


Nej flytta vill jag och det ska jag göra oxå, så fort det bara går... Men men det har jag sagt förrut men jag bor fortfarande kvar här:(..... Ska ta nemo på en promenad nu o sen borsta honom han ser ut som ett troll:) sen ska jag fixa lite med buzzador håller på med en product som heter dermocent just nu till hund.. ska göra pälsen blank o fin o hunden ska inte fälla så mycket o heller inte lukta otäckt som hundar kan göra ibland:) så det verkar bra än så länge:)


//off I go


3 kommentarer:

velvetmyrrah sa...

Halloj! Kul att du skaffat blogg=) kia tipsade mig om den.
kraam!

Kia sa...

Lille Nemo! sötingen=)

Mimmi sa...

bra kia hjälpte mig att skaffa den=) hur mår frö? ja visst är min snygging fin Nemo pemo;)